BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »


Followers

pegunjung blog

June 18, 2011

hari sukan acs!

taun nie last aku ade untuk hari sukan , laen2 taun aku sebagai old boys je la T_T . hari sukan taun nie beze sikit sbab pegetua kami PEREMPUAN , mmg bnayak celewet oo itu amoy hahaah.ape2 punn hari sukan taun nie bessss!
kadet polis taun nie terus terang aku ckp mmg kawad cm cibai gilee , tp boleh johan xtau la apa apasai , tyme aku kawad dlu naib johan je sabojelaa. maybe tyme aku 2 kali cibai kot hehe , apa2 punn kadet polis acs mmg terbekkk dr serata pelusok sokolah mna nk cari ini styllo punyo kawad manyak hensem la ini team kawad :D
wahhhh nie yag tergempakkk dari ladang , mmg menarik perhatian semua mata O_O
semat tersangatt , dengan kemuculan wira yang bernama syed emmer telah megubah wajah pancaragam acs dengan persembahan yg laen beza dari laen taun , deme buad formasi mmg lawoo gile smpai pecah2 drum ape tah aku x reti sebut heheh. tp pling hensem yg bernama akmal faiz yg belah kanan skali tuuu muke dye yang mahal tuuu kahkah^^ lek akmal .



my rumah sukan! mmg green forest . aku suka sebab wana buka sebab kehebatan hehe^^


semangat deme lari , credit to ets walaupun bnyak mng tp still xdpt johan , xpe cube lgy taun depan jgn sedih^^



yang aku dgan deorg dtg ambik air 100plus peh tuu berposing2 sbab sampe 2 camera  . mmg stok bajet artis jela begambo hahahah.

0 comments: