BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »


Followers

pegunjung blog

March 19, 2011

hampe sekian lme bertahan

                                                        

hari nie sedih la bagi penyokong2 bola sepak perak , x penah2 kalh lagi tahun 2011 , tibe2 lak kalah kat stadium terengganu , tapi kite kene reda , ketentuan allah x boleh nak lawan , usahe dah bnyak tp luck je kureng tkpelah terime jelah kekelahan yg tipis nieh kan. btw perak mmg terbaekk dari ladang lah !!!
                                          
hah! nak cite futsal sal prenly rini buad kali ke-2 team kami , mng lagi haha! 10-12  , bangge aku  walaupun aku x men ade hal lak ptg td, aku xde depa mng aku ada punn mng haha , btw team yg depa lwan td agak kuang ajo la aku dengo cite , tp dengan team work la team ape tah nme  deme ubuh kucing mude B haha  bleh mng .  tahniah2 dlm bahase cine toce2 hihi^^ tournament x bran nk masuk lagi sbab haha kami budak2 lagi , so nnti2 la cite, jersi punn xda kesian tol , manager to safuan haha , ang la yg terbaekkk sbab usahe nk dpat kan player mahal sprti stim, saiban,najib,dzul,k,e, hafizul,akmal,mat,spe lgi haha, ^__^
                                                                 
td blik dr kenduri , trus bukak bola haha, nk study bdan letihh , tp spurs mmg terbaekk la , sbab bnyak gile peluang , luck je x de, team nie nk kejo mata sama chelsea haha jaga2 chelsea ,  ang aku harap MU kalah mlm nieh ! yeahhhhhhh

0 comments: